JEEP® WRANGLER

НОВО ПОКОЛЕНИЕ СВОБОДА

JEEP® WRANGLER

НОВО ПОКОЛЕНИЕ СВОБОДА

ПРИКЛЮЧЕНИЯТА СЕ МЕСТЯТ В ГРАДА.

Приключенският дух не знае граници. Напълно новият Jeep Wrangler® се предлага с превъзходна динамика на пътя, с оптимизирано управление и комфорт. Новата система за окачване, със специална настройка за абсорбиране на колебанията осигурява приятно шофиране и оптимален баланс между управление на магистрала и легендарните офроуд способности. Двустепенната трансферна кутия с бързи и бавни предавки и с възможност за постоянна 4х4 функция активно допринася за този изключителен контрол.
Сигурността е приоритет, с вградените над 65 активни и пасивни системи за безопасност като: мониторинг на невидима зона и кръстосано разпознаване на пътя назад, задна камера за паркиране с динамични линии на мрежата, предупреждение за сблъсък с пълна скорост PLUS, адаптивен круиз-контрол, електронен контрол на стабилността (ESC) с електронна система против преобръщане, предни и задни парктроници, и четири стандартни въздушни възглавници. Безопасността е задължително условие за пътуване.

НАД 65 ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И СИГУРНОСТ

Jeep® Wrangler помага да защитите вас и вашите спътници с активни и пасивни функции за безопасност и сигурност, включително мониторинг на сляпото място, задна камера Parkview с динамични мрежови линии, сензори за предно и задно паркиране, електронен контрол на стабилността, Antilock спирачна система (ABS), четири стандартни въздушни възглавници, подсилена конструкция на каросерията и други.

СИСТЕМА ROCK-TRAC® 4X4 SYSTEM

Доказалата качествата си система Rock-Trac® 4×4 е с двустепенна трансферна кутия с ниско
предавателно съотношение 4:1 и предавателно съотношение 77.2:1 в режим “пълзене”, с
бензинов двигател и автоматична трансмисия.

COMMAND-TRAC® - ЗА ПО-ГОЛЯМА МОЩНОСТ

Когато е необходимо задвижване и на четирите колела, 4×4 системата Command-Trac® с
разпределителна кутия NV241 GII (стандартно оборудване за Sport и Sahara) ви помага да се
справите лесно с предизвикателствата. Доказалата своите качества система Command-Trac,
която може да се активира по време на движение, предлага движение на ниска предавка с
предавателно съотношение 2.72:1 за движение върху каменист терен, както и неутрален
режим за теглене, с цел забавление и свобода да пътувате навсякъде, където приключенията
ви отведат.

ROCK-TRAC® HEAVY-DUTY СКОРОСТНА КУТИЯ

С помощта на предни и задни електронни блокируеми диференциали Tru-Lok®, генерираната
от двигателя мощност се разпределя равномерно между колелата с цел оптимално сцепление
в офроуд режим на движение с ниска скорост.

ПРЕДНА КАМЕРА

Jeep® WRANGLER е оборудван с новата предна камера TrailCam, допълнителна помощ за шофиране в града и задължителен офроуд. Показвайки изображенията на пътя, по който пътувате, на дисплея, тази технология ви помага да избегнете препятствия на всеки терен. С функцията за самопочистване винаги можете да имате ясна гледка дори в най-екстремните условия.

ЗАДЕН ПАРКИНГ СЕНЗОР

Тази система ви помага да се измъкнете от местата за паркиране, когато други превозни средства блокират вашия изглед. Когато преминете на заден ход, сензорите сканират за превозни средства и / или предмети, пресичащи пътя ви – системата ви известява със светеща икона (показана във външното огледало). Сензорите, разположени в задната броня, откриват препятствия зад вас и подават сигнал, когато се приближите твърде много до потенциална опасност при паралелно паркиране или обратно на място за паркиране.

PARKVIEW® ЗАДНА КАМЕРА

Независимо дали се маневрирате на тясно пространство или пускате лодка във водата, задната камера за обратно виждане ParkView® с динамични мрежови линии, съчетани с сензорен екран Uconnect®, ще ви улесни при всяка маневра.

UCONNECT™ 4C NAV С 8.4-ИНЧОВ СЕНЗОРЕН ЕКРАН

Последното поколение на системата Uconnect™ разполага с 8.4-инчов сензорен екран, на който
се извежда удобно желаната информация. Имате достъп до системата за навигация,
контролните функции на автомобила или функциите на смартфона с помощта на Apple CarPlay®
или Android Auto™, без дори да е необходимо да отделяте погледа си от пътя.

ПЕРСОНАЛИЗИРАН ИНСТРУМЕНТАЛЕН БЛОК

Sahara и Rubicon са стандартно оборудвани със 7-инчов Multiview информационен дигитален
дисплей, който конфигурирате според своите лични предпочитания за настройки и графики.
Пълноцветният дисплей предоставя възможности за подробна Навигация, изписване на
мултимедийна информация като име на песента или изпълнителя, име на радио станцията,
както и информация за статуса на разпределителната кутия в реално време. На дисплея се
извеждат и Off-Road Страниците, които улесняват шофьора с много на брой полезни
измервателни устройства, свързани с офроуд шофирането, напр. ъгъл на наклон на
автомобила, надморска височина, GPS координати, разпределение на двигатената мощност и др.

ALPINE® PREMIUM

Аудио системата Alpine® Premium е стандартно оборудване за Sahara и Rubicon и идва с 552-
ватов 12-канален усилвател, осем тонколони и заден субуфер. Системата включва също така
активно подтискане на шума и акустично ламинирано предно стъкло.

ОТКРИЙТЕ ДОПУСТИМАТА СКОРОСТ

Активният ограничител на скоростта и круиз-контролът се синхронизират, за да ви помогнат да останете в границите на позволената скорост.

ЗАДАВАЩИ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА КЛАСА ЪГЛИ НА ПРОХОДИМОСТ

Нищо не може да застане между Wrangler и приключението при пътен просвет от 252 мм и
проходимост с ъгъл на приближаване 36°, ъгъл на преодоляване между осите 20,8° и ъгъл на
отдалечаване 31,4°.

МОСТОВЕ DANA 44 ОТ СЛЕДВАЩО ПОКОЛЕНИЕ

Wrangler Rubicon се отличава от останалите автомобили и с това, че е оборудван с преден
и заден мост Dana® 44. Мостовете са подсилени с по-дебели носещи тръби и компоненти за по-
голяма здравина, твърдост и издръжливост.

ROCK-TRAC® С TRU-LOK®

Wrangler Rubicon е оборудван с електронно блокируеми диференциали Tru-Lock®. С
превключвател върху инструменталното табло се активират двете оси или само задната ос за
оптимално сцепление.

ДЕАКТИВИРАНЕ НА СТАБИЛИЗИРАЩАТА ЩАНГА

Tази система, предлагана само за Rubicon, ви позволява да деактивирате автоматично
стабилизиращата щанга при шофиране със скорост под 29 км/час в режим 4LO. В такава
ситуация предните колела могат да слязат по-надолу с 25% компресия за преодоляване и на
най-трудните терени.