JEEP® WRANGLER

НОВО ПОКОЛЕНИЕ СВОБОДА

JEEP® WRANGLER

НОВО ПОКОЛЕНИЕ СВОБОДА

АВТОМОБИЛЪТ WRANGLER С НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ ДОСЕГА

Изцяло новият Jeep® Wrangler Rubicon ви позволява да достигнете до места и да видите гледки,
за които никога не сте мечтали. Той издига легендарните офроуд възможности на Jeep® до
нови висоти, с помощта на големи гуми за всички терени, предавателно отношение 77.2:1 при
движение на най-ниска предавка, нов 2.0-литров бензинов двигател с турбокомпресор,
автоматична трансмисия и подобрени ъгли на проходимост за ненадминато офроуд
представяне. Никога досега не е имало толкова ефективен Jeep® Wrangler.

ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВA С ГОРИВОТО.

Усъвършенствани и ефективни двигатели. 2.2 дизелов Multijet с 200 к.с. и 2.0 бензинов Turbo с 272 к.с. двигатели са съчетани с най-модерната 8-степенна автоматична трансмисия, която позволява оптимална мощност на двигателя, докато шофирате oфроуд или се наслаждавате на плавно и ефективно увеличаване на скоростта на магистрала. Новата предавателна кутия в комбинация с трансферна кутия с възможност за постоянно включено 4х4, с опция за изключване, перфектно разпределя мощността между предните и задните колела за перфектен контрол и спокойно шофиране.

ВСИЧКИ ДЕСТИНАЦИИ СА ВАШИ.

Всички дестинации са достижими, защото Вашият автомобил покорява всякакви терени. Двете системи 4X4 – Command-Trac® за Sahara и Sport, и Rock-Trac® за Rubicon – с опция за изключване на въртящия момент позволяват оптимално сцепление при хлъзгави настилки, като: скала, пясък, чакъл, сняг или лед. Задната диференциална система за ограничаване на плъзгането Trac-Lok® е налична в моделите Sport и Sahara, докато Rubicon разполага с електрическо „заключване“ за предния и задния мост Tru-Lok®, за увеличаване на въртящия момент и по-добро сцепление при най-трудните условия. Хубаво е приключението да не спира, независимо от терена. Благодарение на легендарните си 4х4 възможности, всеки модел на Wrangler® притежава знак Trail Rated, удостоверяващ преминаването на автомобила през серия изтощителни тестове в пет категории: сцепление, преодоляване на водни препятствия, маневреност, връзки между панелите и просвет между шасито и земята.

2.2-ЛИТРОВ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ С ENGINE START STOP (ESS)

200 к.с. с въртящ момент 450 Нм при 2000 об./мин.
2.2-литровият дизелов двигател работи с MultiJet технология от второ поколение, с 4 клапана
на цилиндър, Common Rail система за впръскване при налягане 2000 бара, система Engine Start
Stop (ESS) и 8-степенна автоматична трансмисия за оптимално онроуд и офроуд представяне и
горивна ефективност.

ИЗЦЯЛО НОВ БЕНЗИНОВ 2.0-ЛИТРОВ ДВИГАТЕЛ GME T4

270 к.с. с въртящ момент 400 Нм при 3000 об./мин.
За Jeep® Wrangler се предлага изцяло нов бензинов 2.0-литров редови 4-цилиндров двигател с
турбокомпресор и система Engine Start Stop, в комбинация с 8-степенна автоматична
трансмисия. Тази задвижваща система е базирана на технологии за повишаване на
ефективността и понижаване на разхода на гориво, с помощта на които са оптимизирани
характеристиките на цялото силово предаване на автомобила.