приемам

JEEP® WRANGLER

JEEP® WRANGLER

СПОСОБЕН НА ВСИЧКО

От офроуд до градски приключения – няма предизвикателство, пред което Jeep® Wrangler не е готов да се изправи. С нови мощни двигатели и подобрен пътен просвет, несравнимите възможности на този автомобил ще ви карат да се чувствате винаги уверени на пътя и свободни да правите всичко, което пожелаете.

TRAIL RATED TRAILHAWK®

Jeep® Wrangler Trailhawk® запазва легендарната якост на марката Jeep® със своите изключителни способности.

МОЩНОСТ ЗА ВАШИТЕ СМЕЛИ ПРИКЛЮЧЕНИЯ

Със своите нови двигатели, новият Jeep® Wrangler е подготвен да се справи с всякакъв терен. Сняг, камъни или кал – нищо не може да спре неговата сила.

2.2-литров дизелов двигател с Engine Start Stop (ESS)

200 к.с. с въртящ момент 450 Нм при 2000 об./мин.
2.2-литровият дизелов двигател работи с MultiJet технология от второ поколение, с 4 клапана на цилиндър, Common Rail система за впръскване при налягане 2000 бара, система Engine Start Stop (ESS) и 8-степенна автоматична трансмисия за оптимално онроуд и офроуд представяне и горивна ефективност.

Изцяло нов бензинов 2.0-литров двигател GME T4

270 к.с. с въртящ момент 400 Нм при 3000 об./мин.
За Jeep® Wrangler се предлага изцяло нов бензинов 2.0-литров редови 4-цилиндров двигател с турбокомпресор и система Engine Start Stop, в комбинация с 8-степенна автоматична трансмисия. Тази задвижваща система е базирана на технологии за повишаване на ефективността и понижаване на разхода на гориво, с помощта на които са оптимизирани характеристиките на цялото силово предаване на автомобила.

ROCK TRAC® - НАШИЯТ НАЙ-СИЛЕН ЗАХВАТ

Всеки офроуд ентусиаст познава легендарната система Rock-Trac® 4×4. Това стандартно за Rubicon оборудване улеснява контрола, повишава сцеплението и подобрява максимално офроуд възможностите на автомобила. И това не е всичко – вие разполагате и с други невероятни системи и функции. Изключително стабилната офроуд разпределителна кутия NV241 с ниско предавателно съотношение 4:1, предният и заден електронен блокируем диференциал Tru-Lok®, както и предната стабилизираща щанга с електронно управление са готови да демонстрират своите възможности във всеки един момент.

COMMAND-TRAC® - ЗА ПО-ГОЛЯМА МОЩНОСТ

Когато е необходимо задвижване и на четирите колела, 4×4 системата Command-Trac®  с разпределителна кутия NV241 GII (стандартно оборудване за Sport и Sahara) ви помага да се справите лесно с предизвикателствата. Доказалата своите качества система Command-Trac, която може да се активира по време на движение, предлага движение на ниска предавка с предавателно съотношение 2.72:1 за движение върху каменист терен, както и неутрален режим за теглене, с цел забавление и свобода да пътувате навсякъде, където приключенията ви отведат.

Мостове Dana 44 от следващо поколение

Jeep® Wrangler Rubicon се отличава от останалите автомобили и с това, че е оборудван с преден и заден мост Dana® 44. Мостовете са подсилени с по-дебели носещи тръби и компоненти за по-голяма здравина, твърдост и издръжливост.

Rock-trac® с Tru-lok®

Wrangler Rubicon е оборудван с електронно блокируеми диференциали Tru-Lock®. С превключвател върху инструменталното табло се активират двете оси или само задната ос за оптимално сцепление.

Деактивиране на стабилизиращата щанга

Тази система, предлагана само за Rubicon, ви позволява да деактивирате автоматично стабилизиращата щанга при шофиране със скорост под 29 км/час в режим 4LO. В такава ситуация предните колела могат да слязат по-надолу с 25% компресия за преодоляване и на най-трудните терени.

ЗАДАВАЩИ ВЪЗМОЖНОСТИТЕ НА КЛАСА ЪГЛИ НА ПРОХОДИМОСТ

Нищо не може да застане между Wrangler и приключението при пътен просвет от 252 мм и проходимост с ъгъл на приближаване 36°, ъгъл на преодоляване между осите 20,8° и ъгъл на отдалечаване 31,4°.